Palīgi personīgo mērķu sasniegšanā: svaru zāle, trenažieri, personīgais treneris

Nodarboties ar sportu ir svarīgi kā jauniem, tā gados vecākiem cilvēkiem. Un tāpēc arī ir tik būtiski veltīt laiku fiziskām aktivitātēm. Regulāri treniņi uzlabo imunitāti, izskatu un veselību: ir pierādīts, ka treniņi aizkavē augsta asinsspiediena rašanos, samazina stresu, paātrina vielmaiņu, sekmē pretnovecošanās procesus, uzlabo dzīves kvalitāti kopumā Un protams – regulāri treniņi ceļ pašapziņu.

Regulāri treniņi spēj uzlabot Tavu dzīvi – cilvēks ir radīts kustībai, tāpēc treniņi ļauj justies daudz labāk, uzlabo veselību , nervu sistēmas darbību un nodrošina neskaitāmus citus labumus. Tādēļ, ja pienācis laiks kaut ko mainīt savā dzīvesveidā, piemēroti treniņi noteikti būs labs veids, kā sākt.

Mūsdienās, kad tik daudz laika tiek pavadīts birojos un automašīnās, cilvēkiem ir svarīgi pieradināt gan sevi, gan mazos ķiparus pie sportiska dzīvesveida – regulāri treniņi palīdz uzlabot dzīves kvalitāti, tādēļ cilvēks vislabāk arī jūtas tad, kad ir fiziski aktīvs. Treniņi dod gan pozitīvas emocijas, gan uzlabo pašsajūtu. Treniņi arī veicina citu veselīgu izvēļu izdarīšanu – piemēram, personas, kuras aizraujas ar komandu spēlēm vai regulāri apmeklē sporta zāli, jūtami retāk lieto cigaretes, lieto alkoholu un citas veselībai kaitīgas vielas. Tāpat arī fiziski aktīvi cilvēki parasti lieto veselīgāku uzturu, ir mierīgāki un ar optimistiskāki. Tāpēc – ja vēlies ļoti uzlabot vai mainīt savu dzīvi

Katru dienu mēs veicam dažādas kustības – staigājam, kāpjam pa kāpnēm, uzkopjam telpas un veicam citas darbības. Tomēr, ja saproti, ka ar to nav diezgan, , iespējams, jāapmeklē sporta klubi vai svaru zāle, kurā atrodami visdažādākie trenažieri. Sporta klubi ir arī veids, kā sasniegt ieceres, piemēram, kļūt spēcīgākam, palielināt muskuļu masu. Pirmo reizi apmeklējot sporta klubu, palīdzēt var arī personīgais treneris, kurš parādīs, kā lietojami trenažieri, kā sasniegt konkrētus mērķus un dos citus ieteikumus. Turklāt personīgais treneris var asistēt ne tikai pirmajos treniņos – viņa atbalsts var noderēt arī ilgtermiņā, tāpēc jāmeklē tādi sporta klubi, kas piedāvā šādu pakalpojumu.

Tas, cik regulāri un ilgi būs treniņi, atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, kopējās slodzes, personas vecuma un dzimuma, mērķa, sagatavotības līmeņa, veselības stāvokļa. Izvērtējot visus šos aspektus, arī var noskaidrot, cik bieži būtu jāapmeklē fitnesa klubi un kādi trenažieri jāizvēlas. Parasti treniņi sporta zālē ilgst no 40 līdz 90 minūtēm.

Ieteikumi labākās svaru zāles izvēlei

Līdz ar aktīva dzīvesveida popularitātes pieaugumu, vairāk parādījušies arī fitnesa klubi. Tas,protams,ir apsveicami, tomēr ikvienam , kurš grib būt aktīvāks rodas jautājums – kuru fitnesa klubu apmeklēt? Tas, kura svaru zāle šķitīs atbilstošākā , atkarīgs no vairākiem kritērijiem, piemēram, atrašanās vietas, abonomentu cenām. Nozīme ir arī tam, kādas nodarbības un trenažierus šie fitnesa klubi nodrošina. Iespējams, ka tas nozīmē, ka būs jāapmeklē vairāki sporta klubi, līdz atradīsi savējo.

Vēlies izmantot personīgā trenera pakalpojumus? Uzzini, ko ievērot!

Lai justos un izskatītos labi, mums nepieciešami cilvēki – frizieris, masieris, jā, dažkārt, arī personīgais treneris. Šie cilvēki gādā par mums, ieguldot savu laiku un zināšanas. Taču mūsu labsajūta un vēlamais rezultāts lielā mērā atkarīgs no mūsu saprašanās ar šiem cilvēkiem. Tādēļ arī atrast īsto treneri var būt patiess izaicinājums. Īstais personīgais treneris ne tikai ir savas jomas profesionālis – svarīgi ir arī tas, kāda ir jūsu saskarsme.
Labi treneri savas zināšanas regulāri uzlabo, apmeklējot dažādus seminārus un apmācības. Ja zini, ka Tev būs nepieciešami personīgā trenera pakalpojumi, pajautā, lai apmeklētie fitnesa klubi parāda arī tur pieejamo treneru sertifikātus. Tāpat, meklējot īsto treneri, pie katra no viņiem ieteicams apmeklēt vismaz divas nodarbības – ar vienu reizi var nebūt gana, lai izdarītu precīzus secinājumus. Tāpat jāņem vērā, ka katrs treneris darbā izmanto savas metodes – vienam kādi noteikti trenažieri šķiet labāki un efektīvāki , kāds cits uzskata, ka svaru zāle nav vieta izklaidei un neļauj slinkot. Taču arī šeit diez vai trenažieri un cits aprīkojums būs būtiskākais moments – būtiska ir arī optimistiska attieksme un brīva atmosfēra treniņa laikā.
Lai arī kāda svaru zāle tiktu apmeklēta un kādi trenažieri lietoti, būtiskākais, lai treniņi dotu patiesu prieku. Pirms sāc trenēties, izvērtē, ko piedāvā dažādi fitnesa klubi, lai saprastu, kas tieši Tev ir nepieciešams.

Comments are Disabled